14 Mayıs tarihinde, Türk Optisyen ve Gözlükçüler Birliği (TOGB) Başkanı Sn. Ayhan Demircan ve değerli Yönetim Kurulu Üyeleri, odamıza nezaket ziyaretinde bulunmuşlardır.Ziyaret kapsamında, sektörümüzün güncel durumu üzerine karşılıklı fikir alışverişinde bulunulmuş; geleceğe yönelik projeler ve mesleki gelişim konuları ele alınmıştır. Görüşmelerin ardından heyet ile birlikte bölgedeki optik mağazalarımızı ziyaret ederek meslektaşlarımızla bir araya geldik.Nazik ziyaretleri ve değerli paylaşımları için Sn. Ayhan Demircan’a ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür ederiz. Sektörümüz için birlik ve beraberlik içinde çalışmaya devam ediyoruz.