1 Haziran Gözlükçüler ve Optisyenler Günü dolayısıyla, İzmirli optisyen ve gözlükçüleri temsil eden heyetimiz, Atamızın manevi huzurunda bir araya geldi. Gerçekleştirilen törende, 1 dakikalık saygı duruşunun ardından Atatürk Anıtı'na çelenk sunumu gerçekleştirildi.