Optisyen/gözlükçüler İçin İzmirimkart Temini ( Toplu Taşımada Ücretsiz Ulaşım ) Hakkında
16 Aralık 2021 Perşembe
Optisyen/gözlükçüler İçin İzmirimkart Temini ( Toplu Taşımada Ücretsiz Ulaşım ) Hakkında

Değerli Üyemiz;

 

İlçe Sağlık Müdürlüklerinden alınan Sorumlu Müdür Kimlik kartlarının toplu ulaşımda ücretsiz kullanılması esnasında üyelerimizden bir takım şikayetler gelmiştir.  Bunun üzerine Odamızın İzmir Büyükşehir Belediyesi ile yapmış olduğu görüşmeler neticesinde İZMİRİMKART SAĞLIK PERSONELİ KARTI Optisyen/gözlükçülerin toplu ulaşımda ücretsiz kullanımına açılmıştır.

İZMİRİMKART "sağlık Personeli kart"ı başvurusu  için yapılması gereken işlemler ve detaylı bilgiler aşağıdadır.

İlk başvuru için kart ücreti 10 TL'dir.Başvurular 16.12.2021 tarihinden itibaren www.izmirimkart.com.tr adresi üzerinden online yapılacaktır.


Başvurulara ait kart teslimatları için başvuru sahibinin kart başvuru merkezlerine bizzat başvurması gerekmektedir.
Kayıp, çalıntı ya da yıpranma nedeni ile kart yenileme bedeli 20 TL'dir.

65 yaş ve engelli kartı olan üyelerimiz bu hizmetten faydalanamamaktadır.

 

İZMİRİMKART SAĞLIK PERSONELİ KARTI BAŞVURU ADIMLARI

https://www.izmirimkart.com.tr/ adresi üzerinden öncelikle ilk kart başvuru sekmesini seçiniz.
Açılan sayfada “Devam etmek için tıklayınız” sekmesinden sonra Başvuru tipi "Sağlık Personeli Kartı" seçiniz ve istenen bilgiler doğrultusunda başvuru formunu doldurunuz.
Güncel vesikalık fotoğrafınızı kaydederek online başvuruya devam ediniz. (Biyometrik fotoğraf)
Fotoğrafınızın kriterlere uygun olmaması halinde tarafınıza SMS ile bilgi verilecek olup, fotoğraf güncellemesi istenecektir.
Ödemenizi başvurunuzun son adımında kredi kartı ile veya Vakıfbank şubelerinden yapabilirsiniz.
(Kart ücreti 10 TL'dir. EFT ve havale ile yapılan ödemeler kabul edilmemektedir.)

Ön Başvuru formu doldurulmadan bankaya ücret yatırılmaz.

 

NOT: Kart teslim almaya giderken teknik aksaklık yaşanma ihtimaline karşı 1 adet arka fonu beyaz veya biyometrik fotoğrafınızı ve kimlik belgenizi yanınızda bulundurunuz.

Kartınızı aldıktan sonra HES Kodunuzu tanımlamayı unutmayınız.

Başvuru sonunda kart basım yerlerinin adres listesi çıkmaktadır.

İlçelerdeki üyelerimiz  aşağıdaki iletişim bilgileri olan  Yerel Hizmetler Şube Müdürlüklerini arayarak basılmış kartların teslimi hakkında  talepte bulunabilirler.